Jei jau žengiate pirmuosius savo, kaip verslininko, žingsnius, norėtųsi, kad tie žingsniai būtų ryžtingi, tvirti ir sėkmingi. Žinoma, jei mokėtės verslo ir teisės bei nepraleidinėjote paskaitų, tuomet žinių tikrai turėsite, o stokosite tik patirties. Tačiau dažnai būna taip, kad verslus ima kurti kūrybiški asmenys, kurių profesijos yra visiškai nesusijusios su verslu. Kad naujos įmonės atidarymas Jums leistų pasiekti ir platesnius vandenis ne tik savi realizacija, bet ir pajamų šaltinis, derėtų pasinaudoti keliais patarimai.
- Pagalvokite ar turite verslininkui reikalingas asmenines savybes. Verslininkas turėtų nestokoti motyvacijos, būti lankstus, kūrybiškas, drąsus, logiškai ir matematiškai mąstantis bei komunikabilus ir iškalbus. Tobuliausia, kai verslininkas yra ir geras oratorius.
- Naujos įmonės atidarymas bus stabilesnis jei išplėtosite savo idėją. Nepradėkite imtis veiksmų, kol idėja dar nėra išgryninta. Puikiausių rezultatų sulauksite paprasčiausiai derindami tris komponentus: savo idėją, savo hobį ar gyvenimo aistrą ir praktines žinias bei įgūdžius, kurių įgijote praeityje.
- Apsvarstykite galimybes ir tikimybes. Ar Jūsų sugalvotas gaminys / paslauga turės paklausą. Ar turės perspektyvų. Reiktų pagalvoti ne tik apie tai ar sugalvota verslo idėja yra aktuali dabartiniam vartotojui (nes tai gali būti tik trumpalaikis mados reikalas), bet ir apie tai kaip ateityje galėtų kisti prekės / paslaugos paklausa.
- Susikurkite verslo planą. Solidus verslo planas tarnaus Jums kaip orientyras ar gidas keliaujant pirmyn. Planas taip pat bus reikalingas pristatant savo idėją potencialiems investuotojams. Jūsų verslo – naujos įmonės atidarymo planas turėtų turėti apibrėžtą misiją, santrauką apie įmonę, vykdomąją santrauką, paslaugų ar produktų pasiūlymus, tikslinės rinkos aprašymą, finansines prognozes ir numatytas operacijų išlaidas.
- Nusistatykite / apsibrėžkite savo rinką. Net jei jau ir aptikote savo verslo srities interesantų, reikia atlikti daugiau namų darbų, kurie padės pasiekti daugiau suinteresuotų potencialių klientų. Pirkimus garantuosite jei vertindami rinką orientuositės į potencialius klientus, kurie tikėtina, jog bus suinteresuoti Jūsų siūlomais gaminiais ar paslaugomis. Atlikite konkurencijos tyrimą. Svarbu nusistatyti ne tik potencialius klientus, bet ir pažinti savo konkurentus: ar jie siūlo tokias pačias prekes, ar turi kažką ko Jūs neturite, ar Jūs galite pasiūlyti kažką unikalaus, ar Jūsų kainos nėra per aukštos, kaip vertintumėte savo ir konkurento prekių / paslaugų kokybę ir t.t.