Socialinis marketingas, lyginant su tradicinėmis reklamos formomis, yra gana naujas reiškinys, tačiau visi verslininkai, kurie supranta, kad įmonės profilis socialiniuose tinkluose yra neatsiejama įmonės marketingo strategijos ir įvaizdžio formavimo dalis, anksčiau ar vėliau pagalvoja apie reklamos galimybes socialiniuose tinkluose.
Lietuvoje populiariausias socialinis tinklas, Facebook, siūlo išties platų reklaminės kampanijos formatų pasirinkimą, tačiau naujokams gali kilti išties nemažai klausimų: „Kokį reklamos formatą naudoti?“, „Kuri reklama bus efektyvesnė?“ ir pan.
Skelbimas – naujiena
Šis Facebook reklamos formatas puikiai tinka tada, kai reikia padidinti įmonės žinomumą tarp potencialių klientų. Skelbimas gali būti rodomas Facebook paskyros dešinėje pusėja arba naujienų sraute. Be to, galima reklamuoti ne tik tekstinius skelbimus, bet ir nuotraukas, nuorodas ar video įrašus. Tiesa, reikia paminėti, kad, nusprendus informaciją patalpinti dešinėje puslapio pusėja, tekstas negalės būti ilgesnis nei 90 simbolių, o naujienų sraute – 500 simbolių. Tad reklaminis skelbimas turėtų būti gana glaustas, tačiau aiškus ir informatyvus.
Apklausa
Facebook reklama priskiriama socialiniai rinkodarai, tai reiškia, kad įmonė gali užmegzti tiesioginį kontaktą su potencialiais klientais. Visgi, jei socialinio profilio gerbėjų aktyvumas gana mažas, apklausa puikiai tinka, norint padidinti vartotojų įsitraukimą bei surinkti tam tikrus duomenis apie jų įpročius, pomėgius, pageidavimus ar nusiskundimus. Žinant šią informaciją, galima gerokai lengviau planuoti ne tik reklamines kompanijas, bet ir verslo strategiją ar ištaisyti jau padarytas klaidas.
Facebook reklama su mygtuku „Patinka“
Tai bene populiariausias Facebook reklamos formatas, kurio tikslas padidinti įmonės vardo ar prekės ženklo žinomumą bei pritraukti daugiau potencialių klientų. Tiesa, kartais norint sulaukti geresnių rezultatų, už mygtuko „Patinka“ paspaudimą gali tekti pasiūlyti kažką mainais, pavyzdžiui, laimėti dovaną ar nemokamai pasinaudoti siūloma paslauga. Atminkite, kad akcijos visada veikia, ypač tada, jei dar yra iliustruotos patraukliomis nuotraukomis. Žmonės „perka akimis“, todėl vaizdinei reklamos medžiagai reikia skirti ypatingą dėmesį.
Ir pabaigai reikia atkreipti dėmesį į tai, kad Facebook reklama bus išties efektyvi, jei reklamos kampanija bus nuosekliai planuojama ir atnaujinama. Tai reiškia, kad tikėtis itin gerų rezultatų per trumpą laiką yra šiek tiek naivu.