Na, laikas bėga tikrai greitai – 2020 jau už mūsų, ir mes jau gerokai įsivažiavome į naujus, pilnus darbo metus. Ko gero jūs taip pat sunkiai dirbote ir ruošėte savo elektroninės parduotuvės kūrimo strategiją 2021-iems metams, bet gali būti kad kai ko nepastebėjote – elektroninė prekyba šiuo metu klesti, ir išlikti šioje rinkoje yra sunkiau nei bet kada anksčiau.
Žinoma, 2020-ais metais įvykęs internetinės prekybos šuolis pakėlė elektroninių parduotuvių lankomumo statistikas į neregėtas aukštumas. Egzistuojantys prekeiviai stipriai išplėtė savo veiklą – o kai kurie net pradėjo prekybą internetu pirmą kartą.
Šitaip išplitus prekybai internetu, išsiskirti iš kitų ir išlaikyti pirkėjus savo puslapyje tampa sėkmės arba žlugimo faktorius esant tokiai konkurencijai. Ko gero net nereikia sakyti, kad greitai veikianti ir kokybiškai sukurta elektroninė parduotuvė yra bazinis reikalavimas norint išlikti konkurencingu, štai keletas kitų idėjų ir spėjimų kad išlaikyti jūsų verslą priekyje.
Vartotojų poreikių ir įpročių pokytis
Svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad 2020-aisiais neigiamas nusiteikimas prieš apsipirkimą internetu visiškai dingo. Kai kurie vartotojai vis dar teikia pirmenybę fiziškam apsipirkimui, tačiau ankstesniais metais buvo priversti tai pakeisti. Dauguma vartotojų internetu pirko net tai, ko anksčiau nėra pirkę ar net negalvojo pirkti – nuo būtiniausių maisto produktų iki su pandemija susijusių priemonių.
Šie įpročiai įleido gilias šaknis vartotojų įpročiuose, todėl šiais metais nenumatome jokių šansų jų įpročių sugrįžimui.
Elektroninės parduotuvės turinio kokybė
Ko gero esate girdėję, kad turinys yra svarbu. Bet jeigu elektroninės parduotuvės kūrimas buvo pagrindinis jūsų susitelkimas, ko gero apleidote turinio kūrimą, kuris sukuria interesą aplink jūsų katalogo prekes.
Sukurti savo elektroninės parduotuvės fasadą yra svarbiausias prioritetas, bet parduotuvei augant, investuoti į marketingą kad padidinti pardavimus jau nėra nieko naujo, tai tiesiog patvirtintas metodas gauti pardavimams ir didinti apyvartą.
Kas yra nauja – tai elektroninių parduotuvių iniciatyva sukurti tinklaraštį, kuriame prekeiviai skelbia naujienas ir aktualijas, ir tuos kanalus naudoja pirkėjų pritraukimui. Turinio kokybė jums taip pat padės tapti labiau matomais paieškos sistemose.
Elektroninės parduotuvės saugumo reikalavimai
Internetinės prekybos pakilimas tikrai lėmė didesnį sukurtų elektroninių parduotuvių kiekį, bet su tokiu pakilimu, deja, pritraukė ir didelį blogiukų dėmesį. Tai ypač aktualu elektroninėms parduotuvėms, kurtoms su WordPress platforma.
Kadangi WordPress platforma yra viena populiariausių turinio valdymo sistemų, ji jau seniai yra patraukusi „hakerių“ dėmesį, bet atsiradus elektroninės prekybos augimui, jis tapo net didesnis. Apgavystės, virusai, spragų ieškojimas yra tik keli iš daugelio grėsmių, kurias nešė elektroninės parduotuvės kūrimas, todėl reikia laikyti tvirtą stovėseną, norint nuo jų apsiginti.
Tiesą sakant, WordPress platforma tapo patogiu įrankiu įsilaužėliams gauti nelegalią prieigą prie jūsų elektroninės parduotuvės, ir kai jiems tai pavyksta – tikėkitės pamatyti savo e. parduotuvėje daug necenzūruoto turinio ir reklamų.
Jeigu pakliuvote į šią situaciją, siūlytume pasvarstyti ar esate pasirinkę teisingus elektroninių parduotuvių kūrimo paslaugų partnerius. Pasirinkę teisingą paslaugos tiekėją savo veiklą vykdysite ramiai ir be streso.
Nesibaigiantys reikalavimai elektroninės parduotuvės dizainui
Kitas lemiamasis faktorius, kuris, deja, praslysta daugumai pro akis, yra elektroninės parduotuvės dizainas. Teisingai – tai, kaip jūsų elektroninė parduotuvė atrodo, jos patogumas ir navigavimas yra kritiškai svarbūs. Dizainas yra svarbu, dabar labiau nei bet kada, kai jūsų potencialūs pirkėjai išeis akimirksniu, kai pamatys perkrautą ir apgriuvusią elektroninę parduotuvę.
Tai yra todėl, kad pirkėjai turi didelį pasirinkimą iš kur pirkti, ir jeigu jūs nepasiūlysite malonios apsipirkimo patirties – pasiūlys kažkas kitas.