Verslo dovanos būna dviejų tipų – tos, kurias dovanojate savo klientams ar partneriams, ir tos, kurias dovanojate savo darbuotojams. Abiejų tipų verslo dovanos yra svarbios ir gali turėti labai teigiamos įtakos verslo sėkmei.
Verslo dovanos gali būti naudingos jei ieškote būdų, kaip pagerinti darbuotojų įsitraukimą arba sumažinti darbuotojų kaitą. Taip pat, jei norite sustiprinti santykius su esamais klientais, pritraukti būsimus klientus ar išreikšti padėką verslo partneriams.
Strategiškai apgalvojus verslo dovanas, jos gali atlikti didelį darbą išskiriant jus iš konkurentų, skatinant įmonės vardo žinomumą bei lojalumą. Vis dar abejojate, kad verslo dovanos šiuolaikiniame pasaulyje yra svarbios? Pateikiame kelis nenuginčijamus argumentus, kad verslo dovanos ne tik aktualios, bet ir neįkainojamos.
Dovanos parodo, kad vertinate gavėją
Vienas iš dalykų, kuris gali pakenkti verslui yra žmonių, tiek klientų, tiek darbuotojų neįvertinimas. Jei klientai jaučiasi neįvertinti, jie greičiausiai ieškos kitur juos vertinančių įmonių. Manoma, kad net 7 iš 10 klientų pereis į kitą verslą dėl jaučiamo įmonės abejingumo. Pavyzdžiui, jei klientas yra lojalus kelis metus ir jam staiga pasiūloma didesnė kaina nei ta, kuri siūloma siekiant pritraukti naujus klientus, jis tikrai pasijaus neįvertintas.
Panašiai ir darbuotojai, jei jie jaučiasi nepakankamai įvertinti, gali nusivilti darbu ir tapti mažiau produktyvūs. Blogiausiu atveju netgi galite pastebėti, kad padidėja darbuotojų kaita, nes darbuotojai ieškos vietos, kur bus vertinami.
Net nedidelės verslo dovanos skirtos darbuotojams ir klientams tam tikromis progomis ar tiesiog be progos pakels nuotaiką, parodys, kad įmonei jie rūpi ir taip paskatins lojalumą.
Kuria teigiamą darbo aplinką
Kaip jau buvo paminėta, neįvertinti darbuotojai gali būti ne tokie laimingi ir mažiau produktyvūs darbo vietoje. O verslui kaip tik reikia priešingo rezultato.
Reguliarios verslo dovanos darbuotojams, turėtų būti naudojamos siekiant apdovanoti daug pasiekusius darbuotojus, arba tiesiog kaip padėka darbštiems darbuotojams. Tai padės skatinti teigiamą darbo aplinką. Kuo pozityvesnė darbo aplinka, tuo didesnė tikimybė, kad darbuotojai nekantriai lauks, kada atvyks į darbą ir dirbs dar geriau. Tai naudinga visiems.
Išskiria jus iš konkurentų
Šiandieniniame pasaulyje, kai kasdien atsiranda vis daugiau naujų įmonių, kaip niekad svarbu išlaikyti savo konkurencinį pranašumą. Galų gale, jei kas nors teikia geresnes paslaugas, geresnį produktą ar geresnę patirtį, tai tik laiko klausimas, kol jūsų klientai pradės galvoti apie kito paslaugų teikėjo pasirinkimą.
Reguliarus verslo dovanų teikimas klientams yra tik vienas iš daugelio būdų, kaip galite išskirti savo prekės ženklą iš konkurentų ir skatinti lojalumą prekiniam ženklui. Tai ne tik parodo, kad esate prekės ženklas, kuris nuoširdžiai rūpinasi savo klientais, bet ir parodo, kad esate pasirengęs būti arčiau kliento nei jūsų konkurentai. Jūsų siekis, kad klientai šypsotųsi ir būtų patenkinti. Kai turėsite tokį konkurencinį pranašumą, tik laiko klausimas, kada žinia apie gerą aptarnavimą pasklis iš lūpų į lūpas ir pastebėsite, kad sulaukiate vis daugiau naujų klientų.