Jei norite didinti savo verslo apimtis ir plėsti potencialių lankytojų gretas, turite investuoti į internetinės reklamos formas. Atlikti tyrimai patvirtino, kad didžioji dalis interneto vartotojų Lietuvoje, ieškodami prekių ar paslaugų, naudojasi paieškos sistemomis, kurių populiariausia yra Google. Šiuo atžvilgiu viena efektyviausių ir patikimiausių reklamos formų yra Google AdWords, užtikrinanti itin greitus ir aukštus rezultatus.
Jei dirbdami su AdWords sistema esate naujokai, visų pirma turite žinoti, koks yra minėtosios reklamos principas. Svarbiausias AdWords tikslas – pateikti jūsų reklaminį skelbimą Google paieškos sraute ir padėti pritraukti didžiausią lankytojų srautą. Reklaminis skelbimas rodomas tik suinteresuotiems vartotojams, kurie į Google paieškos laukelį įvedė atitinkamą raktinę frazę, tiesiogiai susijusią su jūsų siūloma produkcija. Čia slypi esminis Google AdWords privalumas – visų pirma, tokia reklama nėra nei įkyri, nei erzinanti, kadangi rodoma tik suinteresuotiems vartotojams. Be to, jūs nebūsite apmokestinti už reklamos parodymus, todėl jūsų įmonės žinomumo rodiklis augs už dyką. Mokėsite tik už reklamos paspaudimus, t. y. už tuos vartotojus, kurie susidomės ir spustels ant jūsų skelbimo, norėdami apsilankyti jūsų svetainėje.
Jei nusprendėte pradėti reklaminę kampaniją, pirmiausia turite užsiregistruoti Google Adwords tinkle ir pervesti pageidaujamą pinigų sumą į Google sąskaitą. Pervesti pinigai tampa jūsų kreditu, saugomu Google tinkle. Kitas jūsų darbas – susikurti sėkmingą reklaminę kampaniją, pagalvoti apie vieną ar kelias reklamines antraštes ir suvesti tikslios atitikties ir aukšto populiarumo raktinius žodžius reklaminei kampanijai, t. y. turite pagalvoti apie raktažodžius, kuriuos įvedęs lankytojas matys jūsų skelbimą Google paieškos rezultatuose. Iš tiesų, raktažodžių parinkimas nėra toks lengvas darbas, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Nors raktažodžių populiarumą galėsite pasitikrinti Google sistemoje, nepamirškite, kad raktinė frazė turi būti ne tik populiari, bet ir atitikti jūsų veiklos sritį – pasirinkę populiariausius raktažodžius, padidinsite lankytojų srautą, tačiau potencialių klientų skaičius nesikeis, kadangi lankytojai jūsų puslapyje neras juos dominančios informacijos.
Siekiant geriausių rezultatų, rekomenduojama bendradarbiauti su profesionalia internetinės rinkodaros bendrove, kuri įvertins jūsų verslo sritį ir padės sukurti efektyviausią reklaminę kampaniją. Be to, kompetentingi specialistai stebės lankytojų elgesį, vertins raktinių žodžių tinkamumą ir, reikalui esant, ieškos produktyvesnių priemonių numatytiems rezultatams pasiekti. Šiame etape labai svarbu nustatyti protingą kainą už vieną paspaudimą, susijusį su konkrečiu raktiniu žodžiu. Nors daugelis verslininkų moka itin dideles įmokas už pirmosios vietos išlaikymą, daugelis rinkodarininkų tvirtina, kad tokia pozicija pasiteisina ne visais atvejais.