Elektroniniai laiškai tai tiesioginė marketingo komunikacija, leidžianti bendrauti su potencialiais klientais. Pateikiant komercinius pasiūlymus ar kitą informaciją, siekiama finansinės naudos. Šie laiškai dažniausiai vadinami naujienlaiškiai ir turi kelis tikslus:
- palaikyti santykius su esamais klientais,
- juos stiprinti, primenant apie save,
- pateikti naujausią informaciją, naudingų pasiūlymų,
- sulaukti paspaudimų ant nuorodos, prekių užsakymo,
- užmegzti santykį su būsimais klientais.
Elektroninių laiškų siuntimas galimas tik tiems žmonėms, kurie yra davę sutikimą juos gauti. Vienas iš dažniausių triukų, naudojamų gauti žmogaus elektroninio pašto adresą – pasiūlyti nuolaidą. Pavyzdžiui, moteris, ieškanti suknelės internetu, apsilanko elektroninėje parduotuvėje, netrukus iškrenta lentelė, kurioje rašoma: „Užsisakyk mūsų naujienlaiškį ir gauk 10 % nuolaidą pirmam užsakymui!“, ir pateikiamas laukelis įrašyti el. paštui, kartais ir vardui. Darant tokius pasiūlymus svarbu, kad lentelė „neužgriūtų“ iš karto, uždengdama visas prekes. Taip iššaukiamas tik susierzinimas – moteris nori peržiūrėti drabužius, o čia kažkas viską uždengia! Lentelė turi iškristi po kurio laiko, kada pirkėja spėja pamatyti pirmąsias prekes ir įvertinti. Tik nusprendus, kad čia galima rasti kažką gražaus, pirkėja paliks savo el. paštą ir susigundys nuolaida. Taip el. parduotuvės savininkas gauna tik tų žmonių adresus, kurie yra bent truputį susidomėję jo prekėmis ir išvengia atsitiktinių kontaktų.
Kitas žingsnis – paruošti gerą naujienlaiškį, kurį norėtųsi atidaryti, perskaityti ir paspausti ant nuorodos. Tiesa, prieš ruošiant reikia žinoti, jog per dažnas elektroninių laiškų siuntimas nėra pageidaujamas. Kaip žmones pradeda varginti pernelyg dažni svečiai, taip ir per dažni naujienlaiškiai, ir jų paprasčiausiai atsisakoma.
Taigi, kuriant elektroninį laišką verta pagalvoti apie jo turinį, pavyzdžiui, kokį pasiūlymą norėčiau gauti, būdamas pirkėju? Koks pavadinimas paragintų jį atsiversti? Kokios nuotraukos būtų pačios patraukliausios?
Su šiuolaikinėmis priemonėmis elektroninius laiškus siųsti iš tiesų yra paprasta. Tereikia surasti kokybišką naujienlaiškių kūrimo ir siuntimo programą internete. Su patikima programa galima:
- įdiegti norimo dizaino registracijos lentelę interneto svetainėje,
- sėkmingai rinkti adresatus,
- sukurti patrauklius elektroninius laiškus, juos išsiųsti.
- analizuoti duomenis.
Visos šios funkcijos padės siųsti vis įdomesnius, labiau įtraukiančius elektroninius laiškus potencialiems klientams.