SEO paslaugos ir Google reklama (mokėjimas už paspaudimą) yra du populiariausi ir veiksmingiausi skaitmeninio pasaulio reklamos metodai. Nors yra daugybė kitų būdų save išreikšti internete, SEO ir Google reklama išsiskiria nuosekliais rezultatais.
SEO ir PPC neabejotinai bus vieni iš mėgstamiausių metodų susilaukti dėmesio, lankytojų ir pardavimų. Šiame tinklaraštyje bus nagrinėjamos ir lyginamos šios skirtingos strategijos, siekiant paaiškinti, kurios gali būti geriausios dabartinėje situacijoje.
SEO
Paieškos sistemų optimizavimas (SEO) yra svetainės greičio ir turinio gerinimo procesas, siekiant padidinti svetainės reitingą paieškos sistemų rezultatų puslapyje (SERP). SEO didina organinį (nemokamą) lankytojų srautą į jūsų svetainę, tačiau tai neįvyks per naktį.
Viena iš pagrindinių SEO šakų yra techninis SEO, kuris reiškia svetainės optimizavimą per procesus, siekiant padidinti matomumą ir indeksavimą. Pavyzdžiui, tai gali būti svetainės greičio gerinimas atitinkant „Google“ standartus arba vaizdų suspaudimas, kad jie krautųsi greičiau.
Kai jūsų svetainė techniškai veikia gerai, norėsite ją papildyti turiniu. Kadangi „Google“ pagrindinis tikslas yra atsakyti į vartotojo užklausą, turinys turi būti lengvai skaitomas ir informatyvus. Jūsų pačių tikslais turinys turėtų būti turtingas raktiniais žodžiais, susijusiais su paslaugomis, kurias norite reklamuoti.
Dar vienas svarbus SEO žingsnis yra suteikti sklandžią patirtį vartotojui. Tai yra tai, į ką „Google“ paieškos algoritmai pradėjo atkreipti dėmesį. Jei jūsų svetainė yra sudėtinga, paini arba klaidinanti, tai nebus apdovanota geru reitingu.
Google reklama
Google reklama yra marketingo metodas, kai reklamuotojai moka mokestį kiekvieną kartą, kai yra paspaudžiama ant jų skelbimo. Priešingai nei SEO, kuris suteikia „organinį“ lankytojų srautą, Google reklama yra būdas pirkti apsilankymus jūsų svetainėje.
Nors Google reklama yra „leisk pinigus, kad uždirbtum“ marketingo metodas, tam tikru būdu ji yra panaši į SEO. Reklamuotojas vis tiek turės konkuruoti su kitais Google reklamos naudotojais, o tai reikalaus raktinių žodžių tyrimo ir geros organizacijos.
Jeigu pavyksta pasirinkti tinkamą raktinių žodžių skaičių tinkamoje srityje, Google reklama leis jums užimti aukščiausią vietą paieškos sistemų rezultatų puslapyje (SERP). Tai reiškia, kad turėsite didžiausią tikimybę būti pastebėti ir atitinkamai paspausti.
Nors ir mokėsite mokestį kiekvieną kartą, kai bus paspausta ant jūsų skelbimo, gauti paspaudimai gali būti verti daug daugiau nei skelbimo kaina. Pavyzdžiui, už lankytoją iš jūsų Google reklamos gali būti imamas 1 svaro mokestis, bet tas lankytojas gali išleisti šimtus svarų.
Trūkumas yra tas, kad tai yra laikina. Norėdami išlikti paieškos rezultatų viršuje, turėsite nuolat mokėti už reklamas ir atidžiai stebėti savo kampaniją, nes konkurentai gali naudoti tas pačias taktikas kaip ir jūs. Be to, skelbimai kai kuriems žmonėms gali atgrasyti.