Rankų darbo žvakės gali būti brangios dėl to, kad jos yra pagamintos rankomis, o ne techniškai jas gaminat. Tai užima daug laiko. Mūsų patirtis rodo, kad geriausias požiūris į kainodarą yra sutelkti dėmesį į tris dalykus: išlaidas, tikslinę rinką ir suvokiamą vertę. Norint gauti pelną ir plėsti verslą, būtina žinoti savo išlaidas, įskaitant atsargas, įrangą ir pridėtines išlaidas. Planuodami savo tikslinę rinką ir žinodami apie savo suvokiamą vertę, galite pasiekti tinkamą kainą savo klientų bazei.
Jūsų tikslinė rinka yra vartotojų grupė, kuri greičiausiai pirks jūsų produktus. Tai klientai, kurie, jūsų manymu, naršo jūsų socialinėje žiniasklaidoje, svetainėje arba įeina į jūsų parduotuvę ir perka produktą. Pradėkite galvodami apie jų amžių, vietą, pomėgius ir kainą, kurią jie greičiausiai sumokėtų už žvakę. Žinodami savo tikslinę rinką, galite pritaikyti savo prekės ženklą, pranešimus ir kainas tai konkrečiai grupei, o ne stengtis įtikti kiekvienam galimam klientui. Suvokiama vertė. Suvokiama vertė, kurią klientai teikia jūsų prekės ženklui, yra dar viena svarbi kainodaros dalis. Suvokiamos produkto ir prekės ženklo vertės ugdymas yra puikus būdas padidinti pelno maržą ir pranešti, kuo jūsų prekės ženklas išsiskiria. Net jei nesate susipažinę su terminu, beveik kiekvienas yra patyręs, kaip apsispręsti dėl pirkimo pagal suvokiamą vertę.
Rankų darbo žvakių kaina priklauso nuo laiko, kiekio ir medžiagų. Juk visi suprantame, kad techniškai gaminat mes galime sutaupyti laiko, pagaminti didesnį kiekį ir aišku, ko gero, sutaupyti pačių medžiagų. Dėl šios priežasties kainos gali labai akivaizdžiai skirtis, tačiau rankų darbo produktus visada verta rinktis, kadangi jie gaminti natūraliu procesu.