Šiuolaikiniai verslai supranta interneto naudą, tiek reklamos, tiek tiesioginių pardavimų atžvilgiu. Kadangi daugybė žmonių naudojasi socialiniais tinklais ir juose praleidžia nemažai laiko, todėl ir verslas keliasi ten. Verslui naudinga būti pastebimam ir žinomam, nes tik tokiu būdu jis gali atkreipti vartotojų dėmesį ir paskatinti juos įsigyti parduodamą prekę ar paslaugą. Kitas, galbūt net naudingesnis būdas…
Žyma: rinkodara
Nuomonės formuotojų įtaka verslo sėkmei
Nors šis terminas išpopuliarėjo ganėtinai neseniai, nuomonės formuotojai (ar kitaip – influenceriai) nėra naujiena mūsų gyvenime. Influenceriai yra žmonės, kurie savo nuomone gali paveikti kitų žmonių pirkimo ar net gyvenimo būdo įpročius. Nuo seniausių laikų panašaus stiliaus taktikos būdavo naudojamos pardavinėjant laikrodžius ar kolekcines korteles, ant kurių būdavo pavaizduoti sportininkai ar įžymūs žmonės. Atsiradus radijui…
SEO reikalai: kam trukdo dubliuotas turinys?
Atsakymas į šį klausimą paprastas – trukdo bet kam, išskyrus Google, kuris mato kopijuotą turinį, bet dėl to sau galvos nekvaršina… Netikite? Štai jums esminis tai įrodantis faktas: 33 proc. viso turinio internete yra ne unikalus. Tai gal Google turėtų nubausti ir išmesti trečdalį viso turinio? Taip tikrai nėra. Kopijavimas yra normalus dalykas interneto erdvėje….